Alla inlägg den 22 april 2008

Av Emma - 22 april 2008 22:12

Mmm...de känns som att jag gått av på mitten ungefär..

Ischias kallas det har jag hört!

Hoppade ut ur månssons bil o PANG så sved de till i svanken :(

Så de känns alltså precis som om jag hade gått av på mitten just.

Men de går över...ska bara hitta den förbannade jävla vetekudden som jag letat efter ett bra tag...o jag vet att den är här, någonstans!


Grannen har fest...på en tisdag!?!

Dunkar på som fan, men men...tur man inte jobbar iaf för då hade jag blivit knäpp :p


Ne leta lite nu, sen blir de tvn resten av kvällen!

Av Emma - 22 april 2008 13:38

Ohhh ja!

Nu är Emma glad....alltså riktigt jävla överlycklig!

Har troligtvis fått jobb i Urshult i sommar :p

Visseligen är det en bit men va fan ;)

Det är bättre än o sitta hemma o uggla!


Vill ju va på finnveden egentligen, men dom är så sega på o svara så jag tar hellre ett säkert kort än o vänta på svar från dom!

Pappa skulle försöka förklara min sits idag o fråga om dom kan ge nått besked inom det snaraste o sen skulle han säga att jag hellre är där ;)

Då kanske dom fattar hur gärna jag vill få den chansen :p


Dels mkt närmare o dels mkt mer betalt!

Känns som att alla pengar jag kan få just nu är mer än välkomna :D



Av Emma - 22 april 2008 09:59

Ohh vilket härligt väder!!

Sol sol och sol! :D


Jag behöver inte ens dra upp presienerna för att besluta att jag ska till svängsta nu ;)

Ska bara platta håret sen beger jag mig :)

Av Emma - 22 april 2008 00:08

Ja jag tror faktiskt jag ska göra det.

Börjat sova så fruktansvärt dåligt :(

Massa mardrömmar o skit...får för mig att det brinner o flyger upp ur sängen, när jag väl vaknar till fattar jag att jag drömde!

Känns ju säkert o ha en ris-lampa jämte sängen som man somnar med tänd titt som tätt då? *Njae*


Hoppas de blir lika fint väder imorn som idag!

Fick pengar av mamma till o tanka pärlan idag så jag tog med henne hem :D

Så är det lika härligt imorn så blir de svängsta då med :)

Behöver få lite färg o sol på mig så dom jävla plitorna försvnner :)

Den bästa medecinen mot dom är sol :D


Ne kolla lite tv till sen är det dags o krypa ner :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards