Alla inlägg den 21 april 2008

Av Emma - 21 april 2008 22:27

Idag säger vi Grattis till Ida på mitt gammla jobb!

Kl. 17.15 fick dom en liten Emil :)

Söt liten sak ;)


Grattis igen!


Av Emma - 21 april 2008 14:12

Jaha, o så var det måndag igen!

Tiden springer iväg alldeles för fort!


Just nu sitter jag hemma hos mamma o pappa, har legat o gottat mig i solen på altanen ett tag :D

Har även tagit bort det grymt fula handtaget på bagageluckan på min bil!

Så nu är det bara hur jag ska göra det finast möjligt efter det.

Kanske sånna "ploppar" Fredrik pratade om, eller spackel?

"Plopparna" är ju helt klart det lättaste, men frågan är hur det ser ut?

Får ju hur som helst måla dom i bilens färg iaf!


Resten av dagen ska spenderas med mamma, ska åka in till stan o gå där lite, sen tillbaka hit.

Funderar på o sova här...ser inget nöje med stan längre för jag sitter ändå bara hemma själv hela tiden.

Tröttnade rejält i helgen!


Ne, nu ska jag nog gå o lägga mig i solen igen innan mamma är klar :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards