Alla inlägg under augusti 2009

Av Emma - 3 augusti 2009 10:46

Helt sjukt!

4 år sen min älskade moster plötsligt slets ifrån oss!

Saknaden är minst lika stor nu som då, det går inte en dag utan att jag tänker på henne! <3


Om jag bara kunde få träffa dig en enda gång till!

Kunna få tala om hur mkt jag älskar dig, hur tacksam jag va över att få ha dig i mitt liv!

Älskade älskade lilla moster! <3

Av Emma - 2 augusti 2009 20:49

Augusti! Redan!

Söndag idag, veckorna går för fort helt enkelt!

Helgen har varit helt till belåtenhet :)

Tvättade, och polerade bilen igår, idag blev det vaxning! :)

Emellan tvättningen och poloeringen va vi i Tarap och tittade på den kommande familjemedlemen till mamma o pappa!

En gudasöt liten kattflicka på 7 veckor! :D

Grå och vit o lite långhårig :) Det va kärlek vid första ögonkastet kan jag ju tala om :D


Igår kväll blev det fest, hade riktigt riktigt trevligt ute!

Lite väl varmt för min smak dock, men allt annat övervinner det :p

Dock va hemresan mindre trevlig på sätt o vis....fick världens jävla migrän så jag höll på o spy så fort bussen bromsade :/

O andra sidan hade jag trevligt sällskap, mkt trevligt faktiskt!

Om nu 2 sovande människor har så mkt glädje av varandra? ;p

Alltid trevligt att ha någon att gå med från bussen, iaf om man är så mörkrädd som jag :p

Vi diskuterade med en varsin buske när vi hoppat av bussen...jag kan inte höra någon annan spy utan att spy själv, försökte verkligen hålla emot men det gick liksom inte :( Men rätt skönt efteråt sen, man känner sig lite piggare!

Idag tog jag världens sovmorgon!

Minns inte ens när jag sov så länge sist....vaknade och kollade på mobilen, 13.48 Borde nästan va förbjudet o sova så länge!

Men utvilad är jag iaf, tror jag behövde den sömnen faktiskt!


Vaxat bilen idag, sen in till stan o hämtade pizza trots att vi har 2 pizzerior här, en bara 50 meter från mitt....men ibland är jag sugen på en speciell pizza o då får man köra till stan :p

Nu blir det film o sen sängen!



Ovido - Quiz & Flashcards