Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Jaja...

Av Emma - 24 september 2009 22:40

Ne dagen har väl inte varit såå bra!

Ett uselt humör och allt känns tungt, men det är bara till att fajtas, övervinna tröttheten och alla tankar!

Synd bara att folk inte kan förstå, förstå varför man mår dåligt och är ledsen :(

 

Imorn är det fredag, äntligen helg liksom...även om dagarna mest ser likadana ut iaf så vet man att det är helg!

Det blir nog lite fredagsmys hos Micka imorn, gå o lägga sig tidigt för en gångs skull och kanske köra bror o dom till bussen på lördag då dom ska till tyskland, sen får jag nog krypa ner igen :p

Förhoppningsvis blir det Rally på lördag, och sen ridning...kvällen vet i fan, fattig som en lus så det får nog bli lugnt :)

Kan behöva ta det lugnt faktiskt, har varit väldigt mkt dom senaste helgerna, men visst är det kul!

 

Jag är förövrigt så otroligt stolt över mig själv!

Att jag från att röka nästan ett paket om dagen har gått till att röka 2 cigg om dagen är i mina ögon helt otroligt :)

Visst kommer jag säkert gå upp ett o annat kilo den närmaste tiden, men helt ärligt skiter jag fullkomligt i det! :D

Sen att jag skällde ut mamma helt utan anledning och att en kärring som tänkte tränga sig i kön på City Gross fick veta att om man vill ställa sig i kö så ställer man sig längst bak, är en annan femma :p Med kärringen hade jag nytta av det iaf :)

 

Ne nu ska jag slänga mig på soffan, snart börjar NCIS :D

Go natt!

 
 
Ingen bild

Jannike

27 september 2009 08:19

Har du glömt att gratulera Becka? :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards