Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Torsdag

Av Emma - 6 maj 2010 19:51

Historiens jobbigaste jobbedag...verkligen!

Men det gick, men det va absolut inte värt det!! Hade jag vetat hur jag skulle må efteråt hade jag aldrig kört dit, men sånt kan man aldrig veta i förväg!


Va en sväng hemma hos mamma innan, orkade inte stanna mkt mer än en halvtimme.Körde hem och la mig på soffan, totalt utmattad och tom i huvudet.

Där har jag legat till nu...är inte ett dugg piggare, nästan tvärt om :(


Hur kan man tillåta sig själv att låta det gå så här långt?!?

Hur i hela fridens namn kunde detta hända MIG???

Jag har 100 frågor jag skulle vilja ha ett svar på, ett svar som bara jag kan ge, men jag har inga svar.

En sak är säker, det känns på ett sätt skönt att jag ska få komma iväg imorn och prata med nån, nån som förhoppningsvis hjälper mig att komma på fötter igen så småningom....för jag har förstått nu att det kommer ta sin tid.


Jag kan ju säga att jag är så innerligt tacksam för min familj och dom riktiga vännerna som verkligen visar att dom finns där och bryr sig nu!

Det är nu man förstår, vilka som verkligen är värda att vara tacksam över!

Jag kan inte beskriva min tacksamhet på nått sätt, för det finns inga ord som passar in....Men Jag Älskar Dom! <3

Riktigt dålig på att visa det för tillfället, men jag hoppas dom som bör veta det vet själva! Tack för att ni finns!


Snart dags att hoppa in i duschen, helst innan kl 10...men det vet man aldrig, har jäkligt svårt att ta tag i saker och ting!

Inte alls likt mig, men just nu accepterar jag det som det är!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards