Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Ännu en ny vecka!

Av Emma - 10 maj 2010 10:46

Är trött som en gnu rent ut sagt!

Har inte fått någon riktig djupsömn på flera veckor...vilket verkligen känns nu, sjukt jobbigt! Jag sover i vanliga fall stenhårt, dom skulle nog kunna släppa en bomb utanför fönstret utan att jag vaknar....nu vaknar jag när någon sätter i nycklen i sin dörr i trappen!

Men bara 2 nätter till sen ska jag prata med läkaren och se om de finns möjlighet att få bukt med detta på nått sätt!


Jag måste säga att det är skönt att fått hjälp, även om det tar emot att säga att det är med hjälp av medicin!

Faktum är att jag inte gråtit en tår sen i fredags!

Nu är det ju inte så att jag mår bra, långt därifrån....det är nog mer så att medicinen gör sitt jobb!

Har aldrig kännt mig mer likgilltig än nu, men hellre har jag det så här än som innan :)

Jag är fullt medveten om att det kan bli värre när som helst, men jag är glad för varje dag som jag inte gråter mig egenom!


Idag är det massa måsten på schemat....vi får se hur det går!

Jag vet att päronen hjälper mig, men jag vill försöka...går det inte så går det inte, då får jag väl be om hjälp!


Helgen har vatt okej, Lördagen va jag helt slut på eftermiddagen och kvällen, men jag ville hjälpa bror så det va värt det!

Igår åkte jag med till farmor o farfar en stund, men jag orkade inte så länge :(

Kvällen blev lugn med tv-tittande och kaffedrickande för att hålla mig vaken ;p


Nu e de dags för kaffe, och förbereda mig för telefonsamtal!

Skulle vilja ut till Mörrum en sväng idag, det är ju 11:e Maj där ute idag och imorn! Vi får se om jag orkar sen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards