Direktlänk till inlägg 30 april 2008

H&M

Av Emma - 30 april 2008 11:48

Jaa...glömmde ju berätta att jag fick mina kläder igår.

För första gången i historien blev jag duktigt besviken :(

Inte för att det inte va fint eller så, men de passade liksom inte redigt :(


Första gången någonsin jag har kunnat säga att jag har för stora bröst för nått...som jag nästan förväntat mig skulle vara för stort!

Alltså, den ena bikinin satt tajt, nästan på gränsen till att inte vilja ha...o sen tyckte jag att de va lite väl lite tyg, men mamma sa att de inte såg så dumt ut, utan trodde att de va för att jag är van vid mer :p

Sen till den andra bikinin...Jag personligen är ju ganska säker på att jag beställde en brun...men den jag fick va guldig!?


Spelar inte så stor roll för jag kunde knappt knäppa den...Men nått som kostar 49:- skickar man inte tillbaka!

Så är det någon som är anorexiasmal o har mindre bröst än mig så är den till salu ;)

För den är riktigt tajt...ni vet bikinityg är ju väldigt elastiskt...men det hjälpte tyvärr  inte :p


Så ja, nu har jag en bikiniöverdel iaf, den lär ju knappast inte ramla av för att den är för stor direkt ;)

Fick ett linne med...lite stora armhålor...men det går ju liksom o sy...de e jag ju ganska van vid så :p


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards