Alla inlägg under juni 2009

Av Emma - 21 juni 2009 21:20

Hade en helt sjukt trevlig kväll igår!

Det va riktigt riktigt längesen det bjöds på så många skratt alltså! :D

Skrattade så mkt så jag har träningsvärk i magen idag :p


Dagen idag har mest bestått av umgänge med mamma o pappa, varit i kristianstad o bromölla o lite så där! :)

Nu ikväll har jag vatt i stan o spelat volleyboll, eller jag satt mest o tittade på faktiskt :p

Snart dags för sängen, men först en dusch och göra några mackor till imorn, för jag lär vara allt annat än pigg när kl ringer 06.00 imorn bitti! :(


Nu jäklar ska det jobbas till fingrarna blöder!

Jag ska jobba så mkt jag bara kan, vilket är en del vet jag :p

Jag menar, vem vill inte tjäna mer pengar? :D


God natt!

Av Emma - 20 juni 2009 11:45

Fy fan, ja fy fan....jag säger inget mer!

Hade en riktigt trevlig midsommarafton :)

Idag är ju inte lika trevlig....men man mår kanske som man förtjänar även om jag tyckte att jag va ganska skärpt igår!


Ikväll vankas det fest och grillning!

Vet inte om jag är så sugen på alkohol idag alltså, men grillat är alltid gott! :)


Nu får det bli ett samtal med ulrik, tyar inte med detta illamåendet längre!

Av Emma - 19 juni 2009 00:46

Jaaa det hade gynnat att bli trött nån jävla gång!

Imorn lär det ju inte bli någon tidig kväll, lörda likaså...sen är det söndag kvar, då jag MÅSTE komma i säng tidigt för att jag ska upp vid 6 på måndag!


Ne ist för att bli trött sitter jag här o kollar på SATC och väntar på NCIS som börjar kvart över 1!

Tankarna snurrar i skallen och jag blir mer o mer irreterad för var dag som går...

Träffade Lisa o Jimmy i stan innan och körde dom hem, så skönt o höra att det finns någon normal människa iaf! :)

Skönt o veta att det är någon som förstår, som stöttar en och vet hur det känns!

Jag har frågat mig själv 100 ggr vad jag gjort för fel? Men inte kommit fram till något bra svar någon av gångerna!

Men jag ska behålla min värdighet genom att hålla käften denna gången :D

Det är inte min sak att säga något, att vara ärlig nog att säga hur det är!


God natt och glad midsommar på er!

Av Emma - 18 juni 2009 11:19

Idag har jag en sån fruktansvärd huvudvärk! :(

Har haft ont i huvudet flera dagar nu, men igår kväll fick jag migrän på riktigt....jag kunde alltså knappt ta mig från soffan (där jag somnade) in till sängen...jag ville helst bara lägga mig ner o dö.


Men nu har jag tagit en tablett, kommer förstöra hela dagen men jag är hellre trött o seg än har migrän!


Inga direkta planer för dagen, ska hjälpa morfar att handla, sen in till stan o fixa lite grejer.

Ikväll ska jag agera taxi åt bror o hans kompisar till nytorpet!

Nu blir det frukost iaf!

Av Emma - 17 juni 2009 22:55

Jag är sjukt nöjd över dagens fynd! :)

Ett påslakanset och en pläd "ala" sommar från hemtex! *blev inga gardiner*

Ett nytt svart hårband, finns ju inget bekvämare när man inte tyar bry sig om håret :D

Sen det sista jag tänkt skaffa mig nästan, en SOVSÄCK!, Eller rättare sagt så fick jag den av mamma ;p

Man vet aldrig om eller NÄR jag får för mig att tälta härnäst, och efter rocken så måste man äga en sovsäck för att inte frysa ihjäl har jag konstaterat! En sån sak vill man helst inte uppleva igen kan jag lova, för det va så in i helvetes kallt så jag trodde jag skulle dö ett tag där :(

Men nu har jag en sovsäck iaf :D Alltså är jag redo för nästa impulsgrej! :)


Nu sitter jag o kollar på tv, ska snart krypa ner tänkte jag!

Förstår verkligen inte HUR jag ska komma upp när kl ringer vid 06 på måndag!?!?

Känns som hundra år sen senast, men när jag tänker efter så gick jag upp vid 05 för bara 2 veckor sen, men oandra sidan va jag förstörd resten av den dagen ;p


Midsommar närmar sig med stormsteg....inga planer än så länge, Men jag vill verkligen hitta på nått skoj :)

Grilla, spela kubb och bara umgås o ha trevligt!

Vad är det för mening att supa sig skitfull och inte minnas ett skit, och dessutom må hur kasst som helst?

Ne jag håller mig till min vanliga nivå, käften går, jag är pigg o glad men ändå helt skärpt :)



Av Emma - 17 juni 2009 09:33

Haha ja jisses, jag o tessan skulle träffas kvart i utanför östralycke bestämde vi igår!

Kvart i vad? JO på min lapp står det kl 13, men hon skulle vara där kl 9 :p Hahahaha!

Fick ett sms 10 i 9 där det stog "Jag är inne"....fattade inte ett skit först, men sen hajjade jag läget :p


Nu sitter jag här o njuter av vädret utanför fönstret! :)

Ska strax äta frukost o göra vid mig, sen sticker jag nog bortom mamma o pappa innan jag ska iväg, sola o dricka lite kaffe :D

Efter östralycke ska jag med mamma till stan :)


Ne frulle nu!

Av Emma - 16 juni 2009 20:34

Jo man skulle nog kunna kalla det för det!

Fint väder idag ju, joda Emma bestämmer sig för att tvätta och städa bilen...måste ju göra någonting tänkte jag!

Sagt och gjort, kör bort till mamma o pappa, tar fram allt och börja tvätta bilen, Sen var det detta med fälgarna!

Har sånna jävla fälgar som behövs diskborste och tandborste till för att få riktigt rena....Går in o hämtar detta, går rundan bilen upp på stenkanten....okej inget att rekomendera när man har foppatofflor på sig!!

Jag trampade snett som faaan, höll på att rammla så i farten slår jag armbågen hårt som satiken o framrutan...

Krrrr hör jag hur det låter, reser på mig med en jävla smärta i fotfan, tittar på rutan....FAAAAN!!! Hela passagerarsidan täcks nu av en spricka modell stooor :(

Inte nog med detta, lite senare när jag hade vilat foten en stund och gjort klart fälgarna så satte jag mig nere på gräsmattan, när jag sen ska gå upp för slänten så trampar jag snett med den satans foten EN GÅNG TILL!!

Det va nära att tårarna kom där kan jag ju säga :(


Skulle helt enkelt kanske inte gått upp alls idag? Tror faktiskt det hade varit bäst!


Nu sitter jag här o kollar på tv och tvättar...ska hämta upp min tvätt sen vid 22, för nu tyar jag inte :p

imorn är der lyft-teknik sen blir det en runda till stan, ska till "apoteket" med mamma och hemtex ska få sig ett besök också :)

Se om jag hittar ett par nya gardiner eller något annat roligt, har ju presentkort :)


Av Emma - 15 juni 2009 10:52

Ny vecka, nya tag!


Skitväder ute som vanligt....eller ja det kunde ju regnat men denna blåsten är fan inte behaglig någonstans! :(

Vaknade med världens skallebank och ont i bihålorna för vilken gång i ordningen detta året? 10:e? :( Bara jag blir lite förkyld så får jag ont i bihålorna..


Ska försöka ta tag i mitt liv idag, Fixa iordning allt så det är klart innan midsommar och jag ska börja jobba och bara tänka på det utan att må dåligt över en massa andra saker!

Tiden springer ju iväg nu!

Full rulle från Onsdag nu...det börjar med lyft-teknik då, sen är det torsdag och säkert nått som ska göras...planera lite midsommar kanske?

Fredag är det ju midsommarafton och då hoppas jag på något riktigt trevligt :) Lördag är man nog ganska trött skulle jag tro, söndag slöar man mest...tvätta lär ju behövas, och på Måndag börjar jag JOBBA!!!! :D

Fy fan vad jag längtar nu!!


Frulle nu iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards