Alla inlägg under juni 2009

Av Emma - 8 juni 2009 11:31

Eller god vore till o ta i i överkant!

Har iofs varit för jäkla skönt o sova i sin egna säng inatt :)

Vaknade dock o va varm som tusan, men det kan ju bero på att man legat o frysit några nätter nu ;p


Inte lika härligt att vakna idag bara....feber, ont i halsen och ont i varenda jävla muskel i kroppen känns det som! :(

Kunde knappt komma upp från sängen innan....vill inte ens fundera på hur det ska gå att resa sin upp från soffan nu när jag suttit här ett tag :/


Ska iaf försöka ta mig en dusch snart....är ju ganska tomt i kylen nu, orkar egentligen inte göra ett skit idag men jag tyar inte svälta med ;p


Idag har man riktig Ångerst, nu när man verkligen inser!

Av Emma - 7 juni 2009 19:52

Jag är mer död än levande, men det är det fan värt alltså!

Vilken underbar och rolig helg! :D


In Flames i fredags var det bästa jag någonsin sett, får fortfarande gåshud när jag tänker på det :p


Det har varit kallt som satan rent ut sagt, spec då på nätterna....natten till igår behöver vi inte prata om, somnade på fel ställe och sen orkade(vågade) jag inte gå till mitt tält!

Låg på min tunna jacka på golvet i Sofies o co tält....hade en tröja som kudde och vinterjacka, halsduk, vantar, mössa och en jacka som täcke på mig :p

Inatt var det inte riktigt lika kallt, bara när jag gick till mitt tält när pär slutat jobba!

Man behövde iaf inte ha jackan och vantarna på sig inatt :)


Nu sitter jag o gör absolut inte ett skit, vill sova men måste vänta!

Har grym träningsvärk i låren efter InFlames, kan ju knappt gå upp för trappan för tusan ;p

Lite chips o läsk på detta så kanske jag håller mig vaken en stund till! :)

Det ska bli helt underbart att gå o lägga sig i sin egna säng sen, längtar redan!

Av Emma - 5 juni 2009 09:00

Äntligen är Fredagen kommen!! :D

Fy fan vad jag har längtat efter denna dagen!

Gårdagen va helt underbart trevlig också! :D

Pain, Volbeat, flugging molly *stavas?* och så lyssnade jag på Hammerfall :)

Är glad att jag valde att inte gå in på Hammerfall med tanke på att det började regna precis när dom börjat :p


Idag är det mest bara In flames jag vill se, dom spelar kl 23.30 ikväll :p

Så jag har hela dagen/kvällen på mig att göra nått!

Ne för jag ska faktiskt ner till Norje om några timmar, sätta upp tältet o fixa lite med det.

Sen ska jag gå upp till stugan och resten av co :p


Vilka underbara människor man känner!

Synd bara att jag o Tessan missade varandra hela tiden ;p

Idag får vi fan slå på stort o se till o träffas :D

Det är ju inte så lätt o hitta någon bland 35 000 andra människor ;p


En dusch nu, frukost o sen packa och fundera på hur jag ska göra med drickan.....jo jag glömde min plånbok nere o norje så jag har inte ett öre :/


Ha en underbar dag/helg! :D

Det ska jag ha!


Av Emma - 3 juni 2009 17:48

Besvikelsen är total....

Jag finner ärligt inte så många ord för detta!

Så glad som jag varit, som jag har sett fram emot detta!!


Nej jag får snällt o fint stanna hemma, när jag väl fått mitt jävla satans SRF band så sitter jag hemma o lipar ist för att vara där nere o ha kul!

Nej, just för tillfället suger livet riktigt stenhårt!


För det första...man kör inte bil till SRF och tror att man ska få en parkeringsplats utan att betala en hel förmögenhet, nej för det kostar nätta 250:- att parkera där, oavsett om man bara ska dit i 1 timme eller 4 dagar!

För det andra tänkte jag dricka något lite idag, men nej där också!


Visst mamma o pappa kör mig ner, vilket jag är oehört tacksam över...men ska jag GÅ hem sen eller???

Nej...just det...jag blir nog hemma ist!


Fuck it säger jag bara!

Av Emma - 3 juni 2009 09:35

Tröttheten gör sig påmind än en gång idag!

Visseligen har jag sovit inatt...från 2 till 8, så det blev ingen lång sömn direkt!


Är sjukt irreterad, fast jag inte har någon/något att vara irreterad på!

Bara att allt verkar skita sig rejällt med sovplats/festplats under rocken nu :( Vilket är jävligt surt....men jag ger inte upp i första taget så!

Får väl tälta och festa själv om det ska vara så!


Nej dagen har ju inte börjat bra! :(

Lite för mkt sol och för lite sömn dom senaste 2 dagarna får vi skylla på :p

Jag är fullt övertygad om att det är så iaf!

Många andra tankar som snurrar runt i detta jäkla huvud med....Tankar som mest förstör, förstör glädjen jag verkligen vill känna nu!


Ne göra något nu, försöka fixa detta på något sätt nu alltså!!

Av Emma - 2 juni 2009 17:58

Tror jag att det är iaf!

Längesen jag va så här snurrig och TRÖTT!

Alltså fy fan vilken dag/natt....först jobbade jag på rocken igår 11-14, varmt som i helvetet på en åker...brände mig inte lite eller så. Sen hem en vända, tillbaka kl 20 för att jobba till 24, kallt var det och myggen åt näst intill upp oss...jag som aldrig får myggbett annars har fullt av dom! Hem o sova efter det, kom väl i säng vid 01, kl ringde 05 igen då det bara var upp o hoppa för att köra ner där igen till kl 12! Inte lika varmt idag men joda jag har en ännu rödare nyans idag om det är möjligt!


Nu har jag sovit sen kl 14, fast jag är minst lika trött nu som innan :/

Ska ta o äta lite strax iaf...känner inte alls för det men man måste ju!

Är bara 3 timmar kvar nu mellan 21-24 så det känns grymt skönt att ha det gjort sen! :D

Sova kan jag göra inatt! :)


Nu är det tomt i hjärnkontoret!

Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards