Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Emma - 1 mars 2010 09:53

Hej vad det går!

Snart är våren här också! Kan man hoppas iaf!


Somnade till wallander igår...minns inte ens att jag höll mig vaken till nyheterna!

Vaknade vid halv 12 och va helt vimmelkantig sen.

Tog mig i kragen o gick o la mig iaf, ingen mening att försöka hålla sig vaken när man är så trött!

Så därför vaknade jag vid 8, utsövd och klar!


Sitter o drar mig för allt jag ska göra idag, har en stor klump i magen som växer ju mer jag tänker på det, men det måste göras så det är bara till o bita i det sura äpplet....men inte just nu!

Ska fixa lite här hemma innan jag deppar ihop totalt för dagen!

Risken finns att jag inte ens orkar köra o kolla på hockeyn ikväll, men jag är rätt siggig av mig så de tyar jag säkert, finns dock en risk att jag kommer sova hela dagen imorn! Men de tar jag gärna!

Blir väl som vanligt att jag åker dit själv, rätt trist att det är så men kolla ska jag så då får jag stå ut med det!


Fixa lite här hemma nu!

Ska försöka rycka upp mig lite också, även om det inte är så lätt så känns det som att det tar ännu mera energi av mig att vara ledsen och arg!

Ovido - Quiz & Flashcards