Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Emma - 19 mars 2010 11:03

Jag kom upp ur sängen idag, utan några större problem :D

Lite träningsvärk har jag men det är inget om man jämför med det jag hade förra veckan då jag knappt kunde få på mig kläderna själv ;p


Nu är biljetterna till söndag bokade! :D

Verkar vara ett jäkla riv efter dom, så jag är glad att jag inte väntade en sekund längre :)

Nu behöver man inte vara rädd för att dom ska ta slut så man inte kommer in :)

Som jag längtar!


Idag blir det rätt lugnt, ska åka upp till willys en sväng sen, ikväll blir de nog lite spel och så där :)

Kanske hinner med lite träning däremellan också, så det kanske inte känns något alls imorn :D


Nu ska jag ta tag i det jag skullat göra så länge, men det tar emot de kan jag ju säga!

Får så sjukt ont i magen av bara tanken :( Men det är ett nödvändigt måste!

Dags att fixa detta nu Emma!

Kommer ju må 100 ggr bättre sen när jag väl gjort det!

Ovido - Quiz & Flashcards