Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Emma - 7 mars 2010 21:25

Nu är strax denna veckan slut!

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte börjar klättra på väggarna snart....har inte jobbat på en hel vecka!

Visst är det skönt att vara ledig ibland, men denna ovissheten om allt är bara jobbig!

Imorn har jag ex antal jobbiga samtal att ringa...men det är bara till att bita ihop! :(


Igår va de utgång igen....denna gången skulle jag nog behövt en hel dunk sprit för att övudhuvudtaget ens bli lite onykter!

Till på köpet va jag på världens hemskaste och sämsta humör :(

Tänkte att de skulle gå över när vi kom ut och skulle få dansa av mig...MEN de blev bara ännu värre när jag kom ut!


Idag har det varit skönt o må bra, dock sover jag för jäkla lite när jag har druckit...så jag kommer väl somna innan wallander är slut ikväll också!

Har vatt riktigt rastlös idag, så jag har dammtorkat o fixat här hemma, sen gick jag en runda till päronen.

För en stund sen hämtade jag pizza och åt :) Riktigt god söndagsmat ;p


Imorn är det hockey, och för en gångs skull ska jag få sällskap dit! :D

Ska försöka ta mig in till stan också och få luggen klippt, det behövs verkligen kan man säga ;)


Uppskattar verkligen när vänner bryr sig :)

Oavsett om dom ringer mitt i natten när man precis har somnat efter en utekväll, eller om dom ringer mitt på dagen :)

När dom märker att man inte är som man brukar, inte den där glada och pigga vanliga Emma!

Jag är kanske lite dålig på att visa min uppskattning ibland bara, men inatt fick jag verkligen fram den, dels för att jag blev glad över att han ringde och dels för att jag vet att han behövde höra det lika mkt som jag behövde få det sagt just nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards