Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Emma - 13 mars 2010 22:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 13 mars 2010 11:33

Som jag har längtat!! :D Sen i Måndags har jag bara haft denna dagen i sikte!

Idag väntas det årets hockeymatch i Olofström, har hört att dom förväntar sig fullt och det väldigt snabbt...så det gäller alltså verkligen att vara ute i god tid :) Nått som jag fick erfara i Måndags att man måste vara! Då va vi ändå där 30 min innan det började!

Att det är en lördagsmatch gör inte saken sämre, tror det kan bli härligt ös idag :)


Jag hade så klart sett fram emot denna dagen av andra anledningar också, men nu känns det lite si så där med det...

Jag vet iaf att åtminstonne jag ska äta tacos efter hockeyn! :)


Jag borde inte alls sitta här, borde förbereda tacosen och göra mig i ordning, vi ska ju trots allt åka om 3 timmar! ;p

Längesen jag va så här taggad för nått faktiskt! :)

Hoppas så klart att OIK vinner! :D


Nehe, dags att ta tag i dagen nu så jag slipper stressa som en galning sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards