Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Emma - 3 mars 2010 12:21

Vilket underbart väder vi fått! :D

Suttit ute på balkongen en bra stund nu o bara njutit av den underbara solen! :)


Ska strax gå bort till päronen, sen ska vi åka iväg en sväng till hemlig destination ;p

Känner att jag behöver komma iväg o träffa eller bara se annat folk nu!

Jag hoppas då verkligen dom ringer från jobbet snart, för nu behöver jag det mer än någonsin!


Borde väl göra andra saker egentligen idag, men det tar emot så mkt...det känns som psykisk misshandel och jag orkar inte mer just nu!

Jag känner bara för o lägga mig ner o dö, ge upp helt o hållet....Ser liksom inget slut eller någon lösning på detta....och jag brukar inte va den som ger upp i första taget, för då hade jag aldrig varit där jag är nu!

Jag skulle kunna gråta floder för detta, men jag inser att det bara är slöseri med kraft som jag behöver till andra saker....tårarna hjälper mig liksom inte komma vidare.




Ovido - Quiz & Flashcards