Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Emma - 14 mars 2010 20:25

Har varit en härlig dag, faktiskt :)

Började med en riktigt välbehövlig sovmorgon till halv 11, man blir ju lycklig av att bara se att solen lyser när man vaknar :D

Åt frulle och gjorde vid mig innan jag begav mig bort till päronen, skulle befinna oss i stan vid 2 för 60-årskalas hos morbror!


Efter kalaset begav sig hela familjen cederberg hem till mig för att äta Tacos :)

Trevligt värre om ni frågar mig!

Har slappat på soffan sen päronen gick hem...orkar knappt röra mig fortfarande ;p

Kollar på Wipeout och har dragit upp filten :)

Tänkte jag skulle ta tag i mig själv o gå ut i köket o hälla upp lite chips och hämta colan, tända ljusen här på bordet...sen är kvällen fulländad! :D

Frågan är om man ska kolla på Wallander vid 9 eller en film på datorn?!?

Kan ju helt klart va värt o se om wallander är nått att se...kommer ju inte ihåg om jag sett den innan ;p


Imorn ska jag försöka komma upp i tid, brukar iofs inte vara något problem numera på vardagarna....nu är jag mest rädd att jag ska vakna vid halv 7 och va så pigg så jag inte kan somna om, som jag gjorde för 2 veckor sen! Men det är klart är kroppen van vid att gå upp vid 5 så är ju halv 7 rena sovmorgonen ;p

Tänkte jag skulle träna imorn när jag ändå ska in till stan och få min lapp påskriven så jag kan få lite fattighjälp ;p

Måtte man hitta ett jobb snart!!!


Kvällen är given vad den ska spenderas....framför datorn! :D

Följa hockeyn på ett eller annat sätt :)

Ska hålla både tummar och tår, denna gången kan jag däremot inte garantera att soffan håller, eller att mina grannar kommer att se mig som vettig framöver ;)


Jag har förövrigt börjat smida riktigt elaka planer....folket ska få smaka på sin egen medecin ;D

Jag ska njuta av varenda sekund kan jag lova :)

Fast frågan är om jag någonsin kan vara så känslokall och empatilös?

Det hade varit roligt, men det återstår att se om mitt samvete går med på det :)


Ovido - Quiz & Flashcards