Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Emma - 18 mars 2010 22:34

Eller ja det är ju hela sanningen faktiskt, men jag har varit på brottarträning ikväll, sen att vi inte gjorde samma övningar är ju en helt annan sak ;p

Men vi hade nog brötit både det ena och andra om vi skulle gjort dom där övningarna ;)

Kan ju säga att det va riktigt riktigt skoj och skönt :)

Jag tror dock inte jag kommer tycka riktigt samma sak imorn när jag vaknar ;p


Är helt slut i kroppen och dödstrött!

Men det är en härlig trötthet och det va längesen jag va så här totalt utmattad faktiskt, ögonen går nästan i kors och kroppen känns ut att väga 100 kg extra :)

Kommer med andra ord somna som ett litet barn sen! Förhoppningsvis kommer jag sova stenhårt i natt också! :)


Imorn ska jag ringa o beställa biljetter till hockeyn på söndag :D

Skulle gjort det idag men det hanns inte riktigt med!

Men imorn måste jag verkligen ta tag i saker och ting!


Nu ska jag krypa ner, läsa lite, om jag inte somnar i samma sekund som jag lägger huvudet på kudden vill säga ;)

Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards