Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Hata försäkringskassan!!

Av Emma - 29 april 2008 11:04

Ja, må dom jävlarna brinna i helvetet säger jag bara!!

Är så förbannad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!


Har den senaste veckan undrat när jag ska få mina pengar, men snällt o fint väntat...

Till idag....Öppnar brevlådan o ser att de ligger ett brev från dom där!

Jippie är den första tanken!


Men ack va fel man kan ha!

"Det saknas en dag här för att vara en hel månad, vi betalar inte ut pengar för mindre perioder än en månad" !?!?!?!?

Nu ska jag förklara en sak här!

Det är dom på arbetsförmedlingen som borde ha koll på detta, för det är dom som skriver på det, inte vi!


Jag ska ringa till den satans kärringen på amv sen, jag tänker inte vara med i detta mer!

Jag har räkningar o betala, trotts att jag är arbetslös!

Men dom verkar inte fatta det, dom tror att mamma o pappa kan betala åt en.


Jag är helt sjukt arg just nu!

Ska till svängsta sen, så får pappa ringa försäkringskassa....de brukar funka fint när han blir arg!


Ska gå ut o röka nu....borde inte men va fan!

Dena ilskan försvinner inte av sig själv!

 
 
Jenny

Jenny

29 april 2008 11:17

Försäkringskassan och arbetsförmedlingen är två ställen jag INTE gillar!

http://nyfiknafisen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards