Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Emma - 14 juli 2009 21:40

Har egentligen inget vettigt att skriva idag, bara det gammla vanliga...jobb jobb och lite mer jobb!

Plus den där tröttheten som inte alls vill släppa taget om mig :(

Nu är jag ledig fram till kl 1 på torsdag iaf, förhoppningsvis ska det göra susen för kroppen och knoppen!


Även en massa andra tankar i skallen nu, oron ligger som en tyngd på axlarna...en evig väntan, massa frågor och funderingar!

Men någon gång får jag svaret, då får det bli som det blir helt enkelt!


Imorn blir det konsert på torget, har fått 2 st biljetter av brollan som han fått från jobbet :)

Får se om det är någon som är ledig o vill hänga med annars ska mamma följa med! :)


Nu kallar snart sängen känner jag, sova riktigt länge imorn hade jag tänkt :D

Men det blir säkert som vanligt att man vaknar kl 7 och har svårt att somna om :p


Fy faen vad jag längtar till jag går av jobbet kl 13 på fredag, då blir det fest för hela slanten kan jag ju tala om :D

Ovido - Quiz & Flashcards