Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Emma - 15 juli 2009 17:34

Mhm, irreterad till max är jag nu :(

Hade verkligen sett fram emot ytterligare en sovmorgon imorn då det va en som ville byta från kväll till morgon!

Men icke sa nicke, nu ringde dom från jobbet o sa att jag va tvungen att jobba min ordinarie tid 7-15 iaf för hon jag skulle byta med va sjuk :(


Annars har dagen varit bra än så länge, varit på travet med Micka o Liv, satsade 10 kr var och vann iaf 5 ggr pengarna var! :D Alltid något!

Nu sitter jag o väntar på mamma, konserten i stan väntar och en snabbsväng på stan innan dess! :)

Man får ju passa på o njuta så länge det går menar jag! :)


Dock känns det inte helt okej att veta att man ska stiga upp kl 6 imorn :(

Jag hatar verkligen att gå upp när kl ringer så tidigt!

Ovido - Quiz & Flashcards