Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Emma - 5 juli 2009 20:17

Just nu njuter jag av livet, jag trivs med tillvaron och allt!

Jag älskar att äntligen få jobba igen, och förhoppningsvis så blir det som jag vill och tror nu!, Jag är så nöjd med att bo där jag bor! Här har jag underbara och roliga människor runt knuten :)


Ja, Jag mår så jävla bra för tillfället! :D

Bjuder på en mindre vacker bild från rockfestivalen....så där lagom sleten men glad!


Av Emma - 5 juli 2009 11:08

Ohh jag trodde aldrig jag skulle säga detta meeeen:

Fy fan vilket skönt väder att vara ledig till! :)

Jag älskar verkligen sommaren och värme, men dom senaste dagarnas värme har tagit kol på mig!


Idag kan man ligga på soffan, vara inne, städa, diska och dona med allt sånt man verkligen inte tyat i den värmen som varit!

Det får nog bli en runda till Coopet sen också, det börjar snart eka i kylskåpet här hemma!

Ska även se till o laga lite mat så jag har som jag kan ta med mig till jobbet :)


En ledig dag har jag iaf, fick sova ut idag iaf :D

Men vetskapen om att man måste lägga sig i tid ikväll sitter där ;p

Har en riktigt hård vecka framför mig, långa dagar och jobbiga tider!

Måndag tisdag går väl ann, men resten är rena mardrömmen....men man ska vara glad att man har ett jobb att gå till iaf!

Så är det att jobba 100% :p


Nu ska jag göra vid mig, köra bort till mamma o pappa och sen vidare in till staden!

Ovido - Quiz & Flashcards