Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Emma - 13 juli 2009 23:01

Jaja, hemkommen från jobbet, hämtat bilen och duschat...inte helt okej att duscha 2 ggr om dagen, men efter dagens jobb var det ganska nödvändigt!

Bytte absolut inte kläder och ville knappt sätta mig i bilen när jag skulle hem...men vad ska man göra liksom? :/


Nu sitter jag o kollar på beck och väntar på att håret ska torka...om jag ska vänta på det så lär det inte bli någon sömn innan jag ska upp igen kl 6!

Så jag går o lägger mig med blött hår och tar det problemet när jag vaknar, det finns hårband i värsta fall :p


Känns ganska gött o veta att man är ledig på onsdag, känns inte lika tungt o gå upp kl 6 då :D

Så nu får det bli sängen!


Go natt!

Av Emma - 13 juli 2009 09:50

Äntligen är den här, östersjöveckan! :D

Veckan då karlshamn lever, veckan då det finns folk på stan hela veckan :)

Man blir glad bara av att tänka på det!


För min del består veckan av jobb, dock inte lika mkt som förra veckan :)

Jobbar idag och imorn sen är jag ledig onsdag, och jobb torsdag och fredag sen ledig hela helgen :)


Nu blir det kaffe, duschen och sen lite mat innan jobbet :)


Ovido - Quiz & Flashcards