Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Emma - 22 juli 2009 22:54

Har nästan tappat lusten för detta på sistone faktiskt :/

För mkt som händer o sker runt omkring liksom...För mkt slit på jobbet känns det som :(

Ikväll va vi en för lite igen...jag va näst intill själv på 8 vårdtagare...ett jäkla springande när alla vill i säng eller på toa samtidigt :(

Duktigt sleten är jag nu...fick jobba över med till på köpet..hade verkligen sett framemot att sluta vid 8 ikväll o ha lite ledig tid innan sängen!


Blir nästan irreterad när det kommer in folk som har haft semester i 4 veckor och försöker sätta en på plats när det gäller nya vårdtagare som kommit in under deras semester...alltså som dom träffat max 2 ggr och en annan har träffat i minst 3 veckor!!

Det är sånna som får en till att vilja gå därifrån o be dom sköta allt själv, men jag har lärt mig att stå på mig när jag vet att jag har rätt och vet mer än någon annan...vilket inte händer allt för ofta men händer det så vet jag!


Nu är det dags för NCIS för första gången på flera veckor känns det som! :)

Sovmorgon imorn igen...tänker inte jobba över en sekund imorn kan jag ju säga!!


Känns som att jag borde bli på lite bättre humör va? JAA!

Ovido - Quiz & Flashcards