Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Emma - 23 juli 2009 22:03

Fyy faaan säger jag!

Alltså hur mkt ska man behöva utstå egentligen?

3 st personal på 16 vårdtagare idag IGEN!!

Är det konstigt att man har migrän var o varannan dag nu för tiden?

Är det konstigt att man är helt jävla kapputt i kroppen o knoppen?

Njae helt ärligt är det nog inte det!

Mina fötter och ben värker så jag börjar nästan gråta för varje steg jag tar :( Huvudvärken sitter där som en igel som vägrar släppa taget :(


Duschen lockar men tanken på att stå upp så länge är inte helt frestande alltså!

Upp kl 6 imorn....hoppas migränen håller sig borta!

Ännu en dag med en personal för lite väntar...gråten är ganska nära vid tanken kan jag tala om...

Frågan är hur länge man orkar?!?

Hur länge orkar kroppen och huvudet detta?


Är det inte meningen att man ska locka folk till vården?

Jag tvivlar just nu på om det verkligen är detta jag vill jobba med?

Jag som varit såå säker i så många år!

Orkar man verkligen ha det så här? :(


Kommunen borde skämmas, verkligen!

Man ska väl vara rädd om sin personal och locka folk ist för att avskräcka en?


Go natt!


Ovido - Quiz & Flashcards