Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Emma - 19 juli 2009 20:30

Så där ja, nu var östersjö över för detta året!

Det går alltid lika fort!

Jag har haft en riktigt trevlig festival, med trevligt folk och allt! :)


Nu är man däremot riktigt trött och skulle nog behöva sova riktigt länge, men jag tyckte det räckte med att sova till kl 12 idag ;p

Med tanke på att jag inte var hemma förens halv 4 i morse så var det väl inte så länge :p

Vi stack på efterfest igår efter vi varit i öltältet nere i hamnen, sjukt trevligt att dom iaf har ett öltält där så det inte bara är dom gammla vanliga ställerna som finns här varje helg! :D Dit kan man ju gå vilken helg som helst liksom så det är ju inget spec med dom!

Visseligen va vi ju på harrys i fredags, jag som i vanliga fall hatar harrys hade helt okej, antagligen för att det började regna ute ;p

Buss är dock inget jag rekomenderar under östersjö!

In i fredags gick bra med tanke på att vi va dom första som hoppade på, men hem på natten....ohh my good!!

Jag övervägde att gå hem ist ett tag där faktiskt!

Det är skammligt att man ska behöva betala för att stå upp hela vägen till svängsta, och dessutom nästan bli nertrampad när man ska in i bussen!


I natt däremot bestämde jag mig för att ta bussen vid halv 3 i hopp om att dom flesta redan åkt hem vid 1, halv 2, och det gick helt enligt planerna faktiskt :D

Fick sitta ner hela vägen hem :)

Hade kaklande grannar jämte mig som satt o tjabbade gärnet med mig ;p

Men det va nästan bara trevligt...utom den ena som sa Emma hela jäkla tiden och ville att jag skulle upp till dom på efterfest! :p

Behöver jag säga att jag inte följde med? Stupade i säng när jag kom innanför dörren :p


Idag har det vatt lugnt, precis förberett lite mat som jag ska ha med mig till jobbet imorn, och ätit nu med iofs :)

Sovmorgon imorn, duktigt nice med kvällstur om ni frågar mig :D


Imorn åker mamma o pappa till Gbg...jag skulle ju åkt dit på onsdag va tanken...men nej då, ingen som kunde byta med mig så jag får stanna hemma och jobba ist!

Dom har lovat att vi ev ska sticka till kolmården i agusti ist om inte pappa får börja jobba på finnveden igen innan dess!

Jag känner att jag hade behövt komma iväg lite nu, för jag är helt slut i kroppen :/

Men men, man får vara glad att man har ett jobb att gå till och tjäna pengar iaf! :D


Fått lite förlängt med, iofs bara 1 vecka men bättre än inget kan jag ju säga! Alltid en början liksom :D

Det är ju ett tecken på att man är omtyckt och att dom tycker att man gör ett bra jobb :)

Känns riktigt härligt faktiskt, för dom flesta av mina jobbarkompisar är helt underbara!


Nu ska jag ta fram lite gott att äta och trycka ner mig i soffan för att kolla på Walk the line!

Ovido - Quiz & Flashcards