Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Emma - 30 juli 2009 22:58

Vilken underbar dag/kväll det varit på jobbet idag! :)

Har varit hur lugnt o skönt som helst, verkligen välbehövt om man säger så :)

Nu är det bara imorn kväll med sen tar jag helg!

En längre helg än vanligt på sätt o vis, är ledig fram till kl 4 på måndag, till på köpet jobbar jag bara till 8 :p Kan kännas rätt meningslöst men ändå rätt skönt med tanke på dom senaste veckornas slit och kommande veckas plågsamma jobbdagar!


Nu är jag knappt trött, vilket är riktigt skönt, brukar vara så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna vid denna tiden ;p

Ska nog krypa ner snart iaf så man kommer upp i tid imorn med!


Min nya plattång är helt underbar förövrigt! :D

Visst, inte mkt går upp mot den gammla men min plånbok tillåter verkligen ingen sån lyx nu för tiden! Skulle inte på långa vägar få för mig att köpa en plattång för nästan 1500:- numera, inget annat heller för den delen :p

Innan kunde man göra det och ändå leva duktigt gott!

Det va tider det när man hade 9000:- över varje månad och kunde göra i stort sett vad man ville! :)

Men tider förändras...man får hänga med i svängarna oavsett om man vill eller inte!

Förhoppningsvis är mina fattiga dagar räknade och bakom mig nu...men kommunen är som den är och man kan aldrig lita på nått!

Så mkt falska förhoppningar dom gett en har nog ingen annan gjort!

Jag är ju trots allt "bara" en sketen vikarie som hoppar in när dom behöver mig!

Frågan är vad dom skulle gjort utan oss som BARA är vikarier?!?

Men men, man får vara glad för det lilla som det så fint heter :p


Ne slappa lite på soffan innan sängen kallar!

Av Emma - 30 juli 2009 10:35

Ja det kan man väl säga att jag har denna veckan!

Känner mig grymt osocial för tillfället faktiskt!

Nästa vecka blir inte bättre....då har jag 4 kvällar och helgen :/

Visst blir det pengar men ja...ibland så är inte pengar allt!


Igår höll vi på att bli 3 igen...men när jag sa att jag skulle gå hem om det blev så, då helt plötsligt tog det max 10 minuter o fixa in en till!

Det kändes som att hon knappast försökt förra veckan då :/


Duschen nu, sen hoppas jag mamma kommer hem från stan inom det närmaste med min plattång hon skulle köpa till mig! :) Underbara mammi <3

Borde äta också men hur sugen är man på lagad mat vid 12? Inte så sugen nej :/

Funderar på Mcd på väg till jobbet även om det är en anings omväg ;p

Ovido - Quiz & Flashcards