Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Emma - 29 juli 2009 09:21

Vilket härligt väder man vaknar till idag! :D

Blir en snabb frukost nu o sen lite solning hos föräldrarna innan jobbet kallar vid 1! :)


Är mest trött och har ont i kroppen numera :( Så jäkla trist är det!

Funderar på att ta upp träningen igen, jag vet ju att jag mår bättre då o att kroppen känns bättre!

Skulle nog behöva träna upp musklerna lite...för det känns i kroppen att man inte är heeeelt van vid vårdarbetet nu för tiden ;p


Har 3 kvällars jobb framför mig nu! Känns gött eftersom jag älskar kvällarna och ändå är helt försörd när jag jobbat dag och ändå bara ligger hemma :p

Skulle egentligen velat in till stan o köpa en ny plattång nu på direkten...

Min behagade ju gå sönder i förgår :(

Jag vill knappt visa mig utanför dörren...så illa är det :p

Mitt hår är ju inte av den tunnaste modellen och inte den rakaste heller för den delen ;p


Ne frulle nu!

Ovido - Quiz & Flashcards