Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Emma - 20 juli 2009 23:03

Så jäkla tradigt och jobbigt det är att jobba när man är 3 st på 16 vårdtagare!!

Det är ta mig fan helt jävla sanslöst att dom inte "har tid" att ringa en någon när det är en sjuk!!

Känns som att man jobbar på löpande-band teknik :(

Tack vare detta har jag en sjuk huvudvärk och ont som satan i ryggen :(


Beck är det som gäller för tillfället sen sängen...hur detta nu ska gå med min rygg!?!

Jobbet kallar imorn igen 7-16....plågsamt som satan kan jag tala om!


Go natt!

Av Emma - 20 juli 2009 10:16

Ny vecka IGEN!

När ska man hinna med att andas ut om jag får fråga?

Det gynnar inte att vara ledig 4 helger i rad har jag konstaterat nu!

Detta innerbär att jag jobbar häcken av mig, ordagrant nästan...Har sånna fetepass hela veckan fram till fredag!

Och när väl helgen kommer då vill/orkar man knappt göra något alls!


Fast det känns bra sånna här dagar, när det regnar och man är lite nere :(

För det verkar nämnligen som att nästan alla man känner ska åka iväg denna veckan! :(

V 30 är egentligen sjukt helig för mig, det är den gången på året jag kan komma en bra bit hemifrån och bara njuta!

Jag ska försöka in i det sista att få vara ledig onsdag, torsdag o fredag, men jag ska inte hoppas för mkt!


Nu är det snart dags för duschen, sen blir det mat...sen jobbet!

Nu får vi se hur det går när dom andra kommer tillbaka! :)


Ovido - Quiz & Flashcards