Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Ny vecka, nya tag!

Av Emma - 8 mars 2010 12:47

Tog mig en riktig sovmorgon idag, vaknade inte förens närmare 11, men det behövdes!

Tyvärr vaknade jag med en jobbig förkylning som flygit på mig inatt :(

Riktigt trist när jag hade tänkt börja träna igen efter allt krabb!

Oftast när jag jobbar så mkt som jag gjorde tills förr förra veckan så orkar jag inte träna...jag orkar ju knappt duscha när jag kommer hem från jobbet så då är träning uteslutet! Eftersom det blev så mkt jobb där så blev det ingen träning på 1 månad....så nu har det väl gått 1½ månad sen jag tränade sist! :(

Och mer kommer det bli eftersom jag blivit förkyld nu....lär väl inte bli frisk på 2 månader som vanligt!


Jag ser verkligen fram emot kvällen! :D

Kl 6 går bilen till olofström och stålhallen för att heja fram OIK till förhoppningsvis PO3 :D

Tycker verkligen det är jättekul att de går så bra för dom och att det nu är bevisat vilket lag som är bäst i blekinge...det är ju liksom inget snack om den saken!


Jag kan helt klart erkänna att jag inte va så där överdrivet intresserad av hockey innan, men jag följde med en gång i höstas när det va träningsmatch i mörrum bara för att jag va så jäkla rastlös....sen har det fortsatt!

Men jag kan ärligt säga och stå för att jag aldrig någonsin har varit nått större Fan av mörrums gois...så därför föll det sig rätt så narturligt att åka till olofström ist!

Dels för att stämmningen är fan så mkt bättre där, och dels för att dom inte tror att dom är bättre än dom är, dom har fötterna på jorden och är inga divor!


Kanske jag hinner slänga ihop en sockerkaka med chokladkräm innan hockeyn? :)

Ja vi kan hoppas det, måste ner o handla först bara, har iofs en del o fixa innan kvällen....måste prata med bror och så måste jag ut till han o hämta bilen!

Jaja vi får se vad vi hinner!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards