Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Längesen!

Av Emma - 31 mars 2010 11:24

Japp, jag har haft en paus från bloggen ett tag!

Har helt enkelt varken orkat eller haft lust attt skriva här!

Men nu känns det lite bättre, antagligen för att våren är på väg kanske?!? :)


Det har inte hänt allt för mkt på sistone...

Dras med en envis förkylning som har sabbat mitt tränande hela förra veckan och denna :(

Som jag har längtat efter brottarträningen imorn...nu blir det troligtvis inget med den för min del :( För träna när jag är så här förkyld vill jag då rakt inte göra!

Men visst, mirakel kan hända, så kanske jag är friskare imorn när jag vaknar :)


Igår hade jag årets vårstädning här hemma, ska fixa klart det sista idag, sen kan våren komma när den vill :)

Idag är det bara solen som saknas, men den kommer kanske :D


Ikväll blir det nog hockey i Mörrum, om jag lyckas få tvättstugan innan kl 5 och får bilen i tid :)

Är egentligen inte så värst intresserad av Mörrum...men visst hade det varit kul om dom lyckas hålla sig kvar i 1:an! Så man kan ju offra dom få kronorna och åka dit o heja på :)

För jag måste säga att det är nästan gratis att gå på hockey i mörrum om man jämför...


Lyckades ju tappa mitt bankkort i lördags, de känns inte så jättebra, men det är spärrat iaf och det är huvudsaken!

Men man känner sig riktigt riktigt handikappad när man inte kan handla eller nått :(

Åkte med mamma in till stan i förgår för att gå en sväng till H&M o se om jag hittade nått....de sket sig när jag insåg att jag inte fört över några pengar till mamma :(

Men visst man sparar ju pengar, och det är ju bra :p


Nehe, nu ska jag ta tag i badrummet, och fixa klart det sista i köket :)

Sen är det bara en skänk/sideboard som fattas där...ser ju så naket ut på väggen mot hallen :(

Men det får vänta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards