Alla inlägg den 1 april 2010

Av Emma - 1 april 2010 21:46

Skärtorsdag idag säger dom som vet ;p

Jag bryr mig faktiskt inte allt för mkt om påsken, påskris kan jag sträcka mig till!

Känns mer som fredag än torsdag idag!


Ikväll va det brottarträning igen, riktigt härligt....men inget att rekomendera att träna när man är förkyld, trodde hjärtat skulle komma ut ur munnen ett tag och orkade inte allt för mkt!

Men visst va de skönt, alltid härligt att få svettas riktigt ordentligt och känna mattheten efteråt :D

För ja, det vore dumt o påstå att jag är pigg nu ;)

Kommer somna riktigt gott sen förhoppningsvis!


Har precis kommit ur duschen nu, ser väl mer eller mindre ut som en pudel i huet :(

Dom där lockarna blir fler o fler desto längre håret blir :(

Det är tur att det finns plattång :D

Visst de kan va fint ibland med lockar, men inte nu när håret inte är längre!


Imorn är det hockey, blir en liten utflykt till Tingsryd :)

Kanske en runda på Börjes också o fika innan?

Jag skäms nästan över att säga att jag inte har en blekaste aning om vart Dackehallen ligger :/ Eller jag hittar nog inte till den iaf!

Fast oandra sidan så lär det inte va så svårt o hitta den, Tingsryd är ju inte världens största metropol ;p

På kvällen vet i tusan vad som händer...va liten sugen på att kanske gå ut en sväng...men glömsk som jag är så gick jag inte in på systemet idag, tänkte att jag kunde göra det imorn, synd bara att det är rätt så jäkla stängt imorn :(


Nehe, lite soffmys nu sen lär John Blund komma på besök rätt tidigt ;p

Imorn ska jag sova längre än till halv 6!

För det va så dags jag vaknade i morse och va pigg som tusan!

Ovido - Quiz & Flashcards