Alla inlägg den 20 april 2010

Av Emma - 20 april 2010 09:35

Ohh yes, de skulle man kunna säga!

Har snart gått 2 månader sen jag jobbade sist, men nu ringde dom i morse o ville att jag skulle jobba! :D

KLART som tusan att jag vill jobba!!


Hade helst börjat idag, men de går ju inte eftersom att jag inte har någon bil och måste trixa med det först :/

Sen ska jag ju till Arbetsförmedlingen vid 1 :(


Glädje nr 2 är att dom ringde från Finnveden till pappa igår och ville att han skulle börja jobba igen :)

Är så glad för hans skulle trots att han får sluta sin lastbilsutbildning!


Så idag får jag laga mig lite mat så jag kan fixa matlådor till jobbet resten av veckan!

Ska ta en storstädning också, för jag vet att jag inte kommer ha ork över till något annat resten av veckan ;p

Iofs är det ju inte snö o skit ute nu så det är inte hälften så tungt och jobbigt då :)

Ohh härligt är detta, lycka kallas det :D För mig är det riktig lycka att få jobba mest hela tiden! :)

Ovido - Quiz & Flashcards