Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emma - 8 april 2010 10:48

Jag har verkligen ingen koll på dagarna denna veckan ;p

Men vid närmare eftertanke är det Torsdag!


Mår mkt mkt bättre idag :)

Dock har jag en riktigt äcklig torrhosta så jag har knappt ingen röst kvar :/

Men det är iaf på bättringsvägen nu :)


Va inom apoteket igår också o hämtade ut min allergimedicin, för jag kunde konstatera att jag inte kommer undan den skiten detta året heller :(

Vissa år känner jag knappt av det, men detta året har det redan börjat och det är ett jäkla skit :( Dyrt är det också! Men vad har man för val?!?


Borde inte sitta här alls egentligen, har inte tid med detta!

Ska ju in till stan o luncha/fika med Becka :D

Först ska jag tanka och lämna brors bil på hans jobb!

Hoppas på en bra dag iaf! :)

Ovido - Quiz & Flashcards