Alla inlägg den 13 april 2010

Av Emma - 13 april 2010 12:52

Japp japp, man får passa på när solen inte lyser så där jättemkt ute ;p

Men ändå är jag så grymt sugen på att bara vara ute o dona idag...synd bara att jag inte har en trädgård, utan bor  en sketen lägenhet med en förvisso stor och fin balkong! Kan alltså ännu en gång konstatera att det är prio ett att hitta ett hus när jag någon gång i framtiden får ett riktigt jobb! :)


Sov nog 2-3 timmar inatt mellan 12 och 8, sen somnade jag efter många om och men om till halv 12!

Fick nästan lite panik när jag insåg hur mycket klockan va eftersom jag började tvätta kl 12.

Det konstiga är att jag knappt har hostat något alls nu sen jag vaknade!?!

Och rösten den är nästan också helt tillbaka....men jag är glad så länge jag slipper, helt klart! :)

Bara till o hålla tummarna nu för att den håller sig borta resten av dagen och framförallt ikväll och inatt!


Nu är det dags att springa ner o skifta tvätten sen ska jag börja städa här :)

Tvätta är förövrigt det absolut tråkigaste som finns...det är nog mer givande o diska tror jag!

Ovido - Quiz & Flashcards