Alla inlägg den 7 april 2010

Av Emma - 7 april 2010 08:59

Somnade tidigt och vaknade rätt tidigt ;p

Mår lite bättre idag iaf, skönt!

Ska försöka mig på en frulle...ellar iaf en smörgås och lite joggi...inte alls vad jag brukar äta men apptiten är inte på topp för tillfället :/


Hockeyn igår?!?

Ne det gick alltså inte så jäkla bra tyvärr :(

Förlust med 7-2 för OIK och 2-4 för Tingsryd, ingen vinst för något av lagen!

Dessutom fick OIK målvakten skadad....listan fylls på för varje match känns det som :/ Men men, bara 2 matcher kvar nu, nu spelar det inte så stor roll egentligen men visst är vinst alltid bäst?!? :) Jag ska iaf upp o kolla på söndag, för det dom gjort denna säsongen är stort och dom ska va så nöjda över sig själva och vad dom lyckats prestera! :)

Jag tror till och med pappa ville med :)


Nehe frulle nu, en dusch o sen ska jag ringa banken, telesnor och lite så!

Telenor kan vara det sämsta som finns om ni frågar mig!

ALDRIG mer e-faktura!! Min mobil har vatt avstängd i 2 veckor nu, trots att pengarna har dragits från mitt konto för läääängesen!

Dom har tydligen försvunnit någonstans där ute i cyber-rymden :/



Ovido - Quiz & Flashcards