Alla inlägg den 19 april 2010

Av Emma - 19 april 2010 11:07

Nu är troligtvis jobbet till SRF fixat! :D

Nog fixat till Nette också :) Är det nån mer som vill ha så får ni säga till!

Jag tjingade början på veckan iaf om det nu gick att komma med önskemål, men det måste man ju få göra :)

Jag menar tänk om man inte kan på torsdag fredag och lördag?!?

Jag vet ju inte hur det blir med jobb och så heller så de e ju lite dumt o boka upp senare delen av veckan! :)


Min mage är på tjabbhumör idag :(

Kör runt som tusan i den....typiskt att man ska iväg just idag :/

Inte ofta jag har sånna dagar nu för tiden annars!

Är säkert bara för den jäkla mardrömmen jag hade inatt...helt sjuk va den!

Vaknade helt svettig och anfådd och skrek :(

Men tur att det bara va en dröm, men läskigt när den likaväl skulle kunnat vara sann! ;p


Ne nu får jag hoppa in i duschen o göra vid mig så jag är klar till 1!

Ska fixa lite annat idag också, till hösten :)

Ska nog bli bra detta!

Är rätt så inne på att börja plugga till hösten också, eller åka till norge...det beror på lite hur andra saker blir...svårt att åka till Norge om jag fixar "jobb" på annat håll här hemma liksom!

Vi får se hur det blir! :)

Ovido - Quiz & Flashcards