Alla inlägg den 22 april 2010

Av Emma - 22 april 2010 16:27

Redan Torsdag!

Tiden går fort när man jobbar! :)

Iofs så sover, jobbar, äter och slappar jag bara nu...för nått annat orkar jag inte göra!

Hade jag fått lite mer sömn än dom senaste 2 dagarnas 5-6 timmars sömn om natten så hade jag kanske orkat göra något annat. Jag behöver verkligen sova 8-9 timmar för att känna mig som en människa.

Just nu känner jag mig mer död än levande, så jag lär stupa i säng riktigt tidigt ikväll :)


Har fått en helt underbar runda på jobbet...trivs så himmla bra och tiden går hur fort som helst :D

Hon jag går för är sjukskriven 2 veckor så jag ska gå för henne hela den tiden :)

Inte för att jag önskar andra sjukdom o så men man kan ju hoppas hon blir sjukskriven längre ;p Det skulle absolut inte göra mig någonting!


Nu ska jag försöka fortsätta mitt vilande...gjorde ett försök innan men då ringde telefonjävlen som aldrig förr! Det slår aldrig fel...jag brukar inte behöva vila men idag känner jag att jag måste! Kör man till fel ställe o ska jobba så är det illa...inte nog med det så gick jag vilse på avdelningen och när jag hade vatt uppe på röntgen!

Ska jag orka kolla på hockeyn ikväll så måste jag vila ögonen en sväng nu!

Typiskt att man känner stress över att det måste lagas mat också så jag har nått o ha med mig till jobbet imorn!

I helgen ska jag laga mat som tusan så jag har matlådor hela nästa vecka!! ;D

Så nu vet ni vad jag ska göra ;p


Ovido - Quiz & Flashcards