Alla inlägg den 2 april 2010

Av Emma - 2 april 2010 10:45

Idag skulle jag behöva det känns det som!

Min rygg och jag är inte vänner idag, kom knappt upp ur sängen :(

Inte så att jag har träningsvärk, eller jo det har jag ju det också, men de gör ont...riktigt jäkla svinont :( Måste ha gjort nån rörelse på träningen igår som inte va allt för bra :/

Men det är bara till o bita ihop o se glad ut!

Kan konstatera att träningen är för jäkla effektiv iaf!


Ska snart köra o slänga massa skräp på återvinnings-stationen sen hem till päronen.

Steg upp i tid idag bara för att jag skulle hinna göra allt o slippa stressa innan hockeyn :)

Helst hade jag väl sovit till nu ungefär, men de e nått som är väldigt ovanligt nu för tiden ;p


Nu vet jag vart Dackehallen ligger också....när jag såg det så insåg jag att jag hade full koll på vart den faktiskt låg :D


Nehe dags o ta tag i dagen nu!

Ha en trevlig Fredag allihopa :D

Ovido - Quiz & Flashcards