Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Rastlös...

Av Emma - 26 juli 2009 11:39

Är lite lätt rastlös idag ja :/

Ändå är jag trött som tusan samtidigt :p

Får nog bli en sväng på cyklen sen :) 


Igår va en trevlig dag :)

Först blev det en runda på stan med Tess, det va så längesen jag gick på stan så jag minns knappt när det va sist :p

Jag gjorde 2 rejälla fynd iaf, hittade ett par jeans (som passade för en gångs skull) för halva halva priset, och en t-shirt på halva priset! :D

Så jävla nöjd är jag! Byxorna va verkligen välbehövda kan jag ju säga!

Får knappt på några av mina byxor längre, och får jag på dom så kan jag inte knäppa dom :/

Inget som gynnar min ekonomi direkt....men att gå ner i vikt är helt uteslutet för min del!

Jag har gjort det innan och gör det igen....Jag idiotförklarar alla som vill gå ner i vikt/banta! Visst kan jag förstå det till viss del om man är riktigt överviktig!

MEN, jag har vatt nere i helvetet o vänt 2 ggr....jag vet vilken plåga det är att vara smal som en pinne och inte fatta det förens det är på tok försent!

Numera har jag hellre lite fett på kroppen och ser frisk ut och mår bra! :)

Även om det innerbär att jag måste köpa nya byxor :p

Jag har kämpat för denna viktuppgången i flera år och nu äntligen har jag nästan nått dit jag vill! :D


Igår kväll blev det iaf fest...alla va sega o trötta men det va helt okej iaf :)

Jag har haft roligare och jag har också haft mkt tråkigare :p

Blev nattamat att ta med sig hem sen åkte vi hem....jag blev så klart akut toanödig på vägen hem så vi fick stanna i gungvala så jag fick lätta på blåsan ;p

Åt nog 3 bett på min kebabrulle innan jag gick o la mig :p Men nu har jag ju maten idag räddad ;)


Ohh jag längtar till imorn!!!

Då kommer mamma o pappa äntligen hem! :D

Nu har den sanna mammagrisen i mig kommit fram igen :p

Nej men ärligt talat så tycker jag att det är skitjobbigt att vara ifrån dom under en längre tid! Det är liksom dom som fått mig att fortsätta kämpa den senaste tiden när jag bara velat lägga mig ner o ge upp!

Det finns inga ord som kan beskriva min tacksamhet för dom! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards