Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Härligt!

Av Emma - 8 mars 2010 22:52

Är hemkommen från hockeyn nu!

Underbart och härligt är det enda jag har att säga! :D

Först och främst är jag jäääkligt stolt över att ha fått en signerad tröja med #9 autograf på ;D Fick nästan slåss för den men skam den som ger sig! :D


6-1 till Steelers, som kanske borde vara 16-1 egentligen ;p Men det är ju skitsamma nu, dom vann och dom gjorde det riktigt bra! :D

Jag skulle vilja kalla det utklassning, men oandra sidan så är jag inte jättehigh på hockey, men spel mot ett mål nästan hela matchen och skottstatistiken säger väl en hel del om vilka som ägde matchen? ;p

Det va riktigt drag på klacken också kan jag lova...stackarn som står där framme och skriker lär inte kunna säga så mkt imorn...men han gör det bra och han passar verkligen för det han gör!


Tyckte även det va en fin gest av Nyköpings hockey att ge en blomma till Steelers support och ta avstånd från våld och som en ursäkt för det som hände i lördags!


På lördag är det dags för PO3 hemma om jag fattade det hela rätt, jag hörde av förklarliga skäl inte ett skit av av speakern sa där i slutet...men dom bakom tyckte han sa nått sånt!

Lätt att jag ska dit, jag ska försöka dra med mig varenda människa som kan tänkas vara lite hockey intresserad också!

Jag tycker helt ärligt att det är ruskigt illa att folk inte egnagerar sig mer och visar sitt stöd när det för en gångs skull går bra för idrotten i blekinge! Sen om det handlar om hockey, fotboll, innebandy eller orientering skiter jag i, för jag vet att man kan engagera sig i alla sporter på ett eller annat sätt!


Jag säger bara grattis OIK!

Hur långt dom än kommer så är det stort och jäkligt bra jobbat! :)


Ne lite NCIS nu innan sängen kallar!:)

Go natt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards