Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Emma - 2 februari 2009 15:05

Japp japp :)

Glad är jag, mår fint och är lycklig :)


Okej då, det kanske va lite i överkant men nästan :p

Hade jag inte klantat till det rejällt igår så hade jag varit lite mer av alltihopa :)


Om jag säger så här...jag tänker akta mig för knivar i fortsättningen :(

Satte nämnligen handen rakt i en knivspets igår...jag är ju glad att det va en sketen Ikea-kniv om jag säger så....va fullt tillräckligt liksom!

Hade planerat en härlig söndags kväll på soffan med lite mat o godis, ist fick jag åka till akuten o sitta där en stund! Blev iaf ihopplåstrad o fick åka hem igen :) Tur att dom inte behövde sy :D

Men jag fick se Beck iaf :D


Idag har jag lämnat nycklarna till lägenheten inne i stan, så nu känns det grymt bra!


Ser ju dock ut som ett bombnedslag hemma hos mig nu, och det lär de få göra ett tag till :p

Får inte räta på handen riktigt och dessutom är det högerhanden :/

Men men, lådorna springer ju inte direkt iväg från mig ;)


Jag trivs SÅ himmla bra i min nya lägenhet, supernöjd över köket, hallen och sovrummet :)

Ska förövrigt få nya luckor o bänkskivor på onsdag :D Då blir det ännu bättre :D


Nu ska jag gå ner till mamma en stund:)

Har fortfarande inget internet hemma o vet inte när jag kommer få heller :/


So long!


Ovido - Quiz & Flashcards