Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Emma - 14 februari 2009 08:46

Ja jäklar, inte likt mig att va vaken så här tidig :p

Men ni som vet vad som börjar idag vet också varför jag är uppe nu :D

Ja just det, Skidskytte VM :D


Jag kommer sitta bänkad framför tv´n dom närmaste dagarna :)

Morgonpigg lär jag få bli iaf :p


Ne nu har jag alltså inte tid o sitta här mer o skräpa :)

Av Emma - 14 februari 2009 00:28

Är det dags för mig att slänga in handuken!

Lika otroligt trött idag med...precis som alla andra dagar :(

Bara suttit hemma ikväll, kollat Let´s dance o slappat på soffan!


Imorn ska jag vara pigg har jag bestämt!

Ska på fest på kvällen :)

Ska bli trevligt o festa med dom igen, 100 år sen sist eller så ;)

Kan bli en mkt trevlig kväll tror jag!


*Synd att dom inte bytte bort dig mot en kamel eller så....hade inte gjort nått om du inte kommit tillbaka igen!*


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards