Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Emma - 27 februari 2009 18:51

Kom hem till mig själv innan, tänka sig att mitt internet funkar!


Hur som helst, la mig på soffan o tänkte vila en stund så huvudvärken kanske blev bättre....hade nog legat ner ungefär 2 min när jag inser att det inte kommer vara någon mening o försöka få bort huvudvärken...däremot ta en ipren så jag kanske slipper migränen!


Visst att jag har haft fest måååånga gånger....men jag hoppas för guds skull inte det låtit som att jag suttit i grannens lägenhet o spelat :p

verkligen inget fel på att ha fest, absolut inte....men alltså dom måste antingen va döva eller så lär dom bli! :)


Hus som helst, min huvudvärk lär inte gå över på några timmar, men snart ska jag äta iaf :D

Av Emma - 27 februari 2009 17:09

Nu har jag tagit helg, från mitt liv som en arbetslös nolla!

Nu är det vänner och fest som gäller! :)


Annars känns allt jobbigt för tillfället...

Saknar kissemisen, är oehört trött hela tiden, har ont i kroppen och är allmänt nere :(

Men det går över någon gång!


Ikväll ska jag till mörrum, slinga håret på alex o kolla på let´s dance!

Låt mig gissa att jag kommer somna på soffan innan kl slår 22!?

Men det blir nog bra ändå!


Nu ska jag strax gå hem o laga mig lite mat, sen ta en låååång o skön dusch!


Glömde jag säga hur mkt jag hatar bredbandsbolaget?


Ovido - Quiz & Flashcards