Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Emma - 16 februari 2009 22:43

Kvällen har spenderats med Alex, druckit kaffe o pratat skit ;p


Innan hon kom så städade jag, ett varv med sugbritt o moppade golvet o så :)

Rent o fint här nu!


Nu är jag dock sjukt trött...som vanligt på kvällarna nu för tiden :/

Dags att inse att man inte är 18 och någon nattuggla längre kanske!?!?

Inget bra på tv heller, vilket iofs är bra eftersom jag ska bänka mig framför tv´n kl 06.00 imorn bitti!

Dags o gå o lägga sig snart då alltså? :p

Känner jag mig själv rätt så kommer det ta emot rejällt att stiga upp 5 i 6 för att förflytta sig till vardagsrummet!


Skulle behöva ta mig en dusch med, men det får vänta till imorn!


Nu ska jag lägga mig på soffan lite o vänta på bättre tider ;p

Av Emma - 16 februari 2009 14:20

Jag hade tappat telefonen i mammas o deras bil, så nu är den tillbaka :D

Känns skönt o veta att ingen hittat den ute o ringt massa :)


Nu ska jag laga lite mat, får bli fläsk o potatis idag :D

Massa gott tycker jag det är!



Av Emma - 16 februari 2009 10:30

Precis uppstigen!

Hade inte en aning om vad kl va när jag vaknade, men insåg att jag skulle hålla mig vaken när jag gick ut i köket o kollade.


Jag lyckades nämnligen tappa bort min mobiltelefon igår :(

Helt seriöst så vet jag inte hur jag har lyckats men borta är den ta mig tusan!

Känner en aninges panik över detta, jag menar det är ju min väckarklocka o allt annat man använder den till :p


Ska snart gå bort till mamma o pappa, ringa min älskade telefon o se om jag hittar den :p

Jag använde ju inte den igår när jag var där, vet att jag hade den i ficka när jag gick dit o sen hängde bara jackan...så jag förstår fortfarande inte riktigt :/


Jaja, klä på sig lite o gå dit!

Så är det någon som vill ha tag på mig så gynnar msn...iaf när jag är hemma :p


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards