Alla inlägg den 4 februari 2009

Hmm

Av Emma - 4 februari 2009 14:18

Onsdag idag!

Sitter hemma hos mamma o pappa, kollar på Björn Gustafsson och minns saker jag helst hade velat glömma...men nu är det som det är!


En sak är jävligt säker iaf...DU behöver ALDRIG MER höra av dig till mig!

skicka ALDRIG MER ett enda jävla sms till mig!

Tro för fan inte jag tänker finnas där för dig när din feta, fula jävla flickvän inte vill släppa till på grund av att ni båda är dumma i huvudet och jääävligt oansvarliga!

Tro inte jag ska tycka synd om dig nu när du insett vad som kommer hända...kom inte krypande o vill ha medlidande! SKYLL DIG SJÄLV FÖR FAN!


Inte nog med nyår, när jag bara sket i det, tänkte på det hela kvällen o ville be dig dra åt helvete samtidigt som det gjorde så ont i mig att du hörde av dig och jag undrade varför!

Men jag stod på mig, kände mig starkare än på länge och svarde inte!

Hade jag svarat hade det nog inte blivit det trevligaste svaret du fått!


Fan fan fan, varför måste du höra av dig när jag kommit vidare?

När jag släppt mkt av det, börjat må bra igen, slutat tänka på det varje dag?

Varför? varför? Varför???

Det kommer aldrig mer hända, jag har fått reda på både det ena och det andra om dig under denna tiden....saker JAG skäms över, som jag inte hade en aning om!

DU var otrogen MED mig, flera gånger dessutom...Hade sån go lust o bara slå ihjäl dig när jag fick reda på det...att dessutom tjejen i fråga fanns nära mig den kvällen fick mig att skämmas ännu mera, jag ville bara springa därifrån!


Men varför ska JAG skämmas över något DU gjort?


Ne, just nu önskar jag dig o den feta all olycka i världen....JAG HATAR DIG!

Jag gör verkligen det efter allt lidande du utsatt mig och andra för!


Råkar jag se dig någon gång kommer du ångra allt som du skrivit och sagt....

Jag har hållt käften många år nu....det är slut på det nu!

Jag är inte snäll längre!

Nu ska DU få lida istället, och jag kommer njuta varenda sekund!


Emma är lite hatisk idag!

Men dom som känner mig vet, ni vet exakt vad denna människa fått mig till att göra, hur han fått mig att må och vad jag velat göra med mitt liv på grund av honom!

Nu vill jag se han lida, lida så det gör ont, lida så han inte vet vart han ska ta vägen!


Bäst jag slutar nu innan jag hänger ut folk o fä med namn....


Jag vill avsluta detta inlägget med att jag älskar mina vänner och min familj över allt annat!

Utan er hade jag antagligen inte varit här idag, min aska hade legat i havet på västkusten....Men nu är jag här, jag va stark och tog mig upp igen!

Jag är GRYMT TACKSAM för det nu! :)


JAG ÄLSKAR ER!

Ovido - Quiz & Flashcards