Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Emma - 15 februari 2009 15:09

Jaaa :)

Nu är jag på banan igen :D


Vaknade kl halv 9 imorse...tog täcket o kudden o la mig på soffan, satte på tv´n för att kunna somna.

DÅ började precis damernas jaktstart, TÄNK om jag missat det???

Helena Johnsson, vilken stjärna, jag mådde alltså inte helt okej men jag satt o hoppade inför sista skyttet :p

Kollade på herrarnas med, spännande värre när dom gått i mål ju ;p


Sen har jag legat här på soffan o sovit :)

Mamma ringde för en stund sen, sa att farmor o farfar skulle komma till dom o kanske hit med....jag är inte riktigt sugen på det faktiskt, men det får la gå!


Senare idag blir det pizza med mamma o pappa, duktig jag känner mig som bott här i 2 veckor utan att beställa pizza en enda gång :p

Har ju 50 meter till pizzerian ;)


Ne göra vid sig lite o ta av sig pyamasbyxorna o ta på sig jeans :p

Av Emma - 15 februari 2009 03:16

Snacka om dissad....

Är det verkligen er jag kallar vänner?

Är det verkligen er jag älskar?


Ni som undanhåller sanningen för mig? Ni som skulle låta mig sitta hemma helt själv en lördagkväll för att NI ska på en fest där EN människa inte vill ha mig?


Ne....jag vet inte vad jag ska säga....duktigt besviken är jag!


Trots detta har jag haft en trevlig och skoj kväll, fast den hade vatt roligare med ER!


Precis kommit hem, tittar på ett  intressant program på 5:an, borde sova men tankarna är för många just nu för att lägga sig ner i ensamheten!

Kl 11 är det skidskytte....alarmet är inställt på 5 i så jag kan ta kudden o täcket o gå till soffan ;)


Ne kolla lite till sen sängen :p


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards