Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Emma - 5 februari 2009 17:37

Lika trött idag...:(

Har massa jag både vill och måste göra, men jag orkar inte :(


Igår fick jag nya köksluckor, gaderobsdörrar och så där, Jättefina verkligen :)

Dock blev jag väldigt besviken eftersom det första jag såg var handtagen...som inte alls va dom jag valt...jag är inget större fan av svarta handtag till björkluckor direkt...spec inte när dom jag valde var borstat stål och lite platta...inte runda :/

Men det löser sig det också!


Är grymt sugen på mcd eller något annat gott ikväll...dock tror jag att jag ska spara det till imorn då jag är sugen på pizza till Let´s dance :D

Se om det är någon som vill ha Fredagsmys med mig imorn ;p

Bara ligga på soffan o gotta sig :D


Handen mår bättre nu iaf, visst har jag ont men inte så konstigt eftersom att kniven gick en bra bit in :/

Men hade ju samtidigt tur eftersom att jag inte skadade några senor eller nerver :)

Såret är fint o läker bra, ser nästan  fjuttigt litet ut nu, iofs inte mer än 1½-2 cm...men desto djupare :p


Nu ska jag strax gå hem till mig själv, bredbandsbolaget har fuckat upp allt riktigt mkt....stod ingenstans om att jag skulle flytta o ville ha mitt bredband flyttat :(

Så lär inte ha internet på ett tag :(


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards