Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Emma - 10 februari 2009 19:40

Nu funkarväntligen mitt internet :)

Att det ska krävas 10 telefonsamtal till BBB för att till slut konstateras att det kanske är min sladd det är fel på?

Tur jag hade min gammla kvar...men får ju sitta på golvet i vardagsrummet för den räcker inte så långt :p


Men jag är glad att det funkar iaf :)


Har inte så mkt o dela med mig av egentligen!

Tränade igår, eller ja...cyklade och tog lite på benen och ryggen, dom maskinerna där man inte behöver använda händerna!

Ser sjukt fjuttigt ut nu, men gör förbaskat ont i handen fortfarande :(

Bror min skrattade åt mig när jag berättade vad jag gjort och han såg såret...Visst, som sagt ser det löjligt ut....men åker man till akuten o slänger iväg 300:- för ett litet sketet sår i vanliga fall? Njae men så tänker nog inte andra...

Men sitta o skratta en rakt upp i ansiktet, det är ganska så respektlöst faktiskt!

Har ju skurit mig eller slagit mig någon gång innan om man så säger....men nej...aj säger jag om detta :/


Jaja....imorn är det onsdag....sen torsdag och sen är det helg!

Tänker inte planera nått...händer det något så gör det, så enkelt är det :p


Nu ska jag fortsätta med min tvkväll här :)

Vänner nu, mästarnas mästare kl 8, NCIS kl 9 OCH 10 :D

Sen bara fortsätter det :)


Ska inte somna på soffan inatt :p

Ovido - Quiz & Flashcards