Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Emma - 8 februari 2009 19:05

Tiden går ju inte lite fort va?


Nu är helgen slut iaf och den har varit bra :)

I fredags tog jag det mest lugnt, gjorde tacos o hade ensam-mys hemma :p

Körde in till Emma K där Tessan, hennes bror o en kompis till han va en sväng!

Igår hade jag tvätt-tid 17-22, på förmiddagen hade tessan messat o frågat om jag ville med på fest på kvällen!

Klart jag ville!

Så tvättade 2 maskiner o torkade det, va klar vid halv 8 så då körde jag in till stan :)


En mkt trevlig kväll :D

Dock desto mer tradigt o åka buss hem, men bror o hans kompis va också med så bror väckte mig 10 ggr på vägen hem så vi inte hade åkt tillbaka till stan igen ;)

Är ju så drygt o åka via prästslätten, korpadalen och mörrum när man redan är trött och lite onykter...lätt o somna innan man ens lämnat torget ;)


Idag har jag mest slappat, vatt hos mamma o pappa o ätit pannkakor :D

Hämtat bilen i stan o handlat lite...nu är jag luspank, men kommer snart lite mer pengar förhoppningsvis :D


Snart dags o kör hem till mitt, äta lite o sen kolla på Beck :)


So long!



Ovido - Quiz & Flashcards