Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Emma - 3 februari 2009 12:37

Idag är jag trött som tusan!

Ont i handen har jag med, men antagligen för att det håller på att börja läka nu :)

Så den smärtan kan jag nog stå ut med ett tag!

Ska byta tejp idag så det inte blir infekterat eller så där...det lär ju däremot göra feteont, men va fan, sånt man får ta när man är klantig :o


Idag har min käre far blivit uppsagd från Finnveden :(

Det är bittert men sant tyvärr, han har jobbat där i 9 år snart men det hjälps ju liksom inte när han hade tur förra gången o fick stanna kvar!


Idag ska jag laga mat till hela familjen, eller iaf mamma o pappa eftersom bror är på lanzarote den jäkla gottegrisen :p

Korv stroganoff står på menyn :D


Nu ska jag vara lite social sen ska jag gå hem o hämta min bil o köra o handla :p

Ovido - Quiz & Flashcards