Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Emma - 12 februari 2009 19:12

Hade fått brev från Eon när jag kom hem innan, la det på bordet o tänkte inte mer på det...nu när jag pratade med mamma öppnar jag det o får en chok utöver det vanliga.....

För det första står det på grekiska så jag förstår inte ens innebörden av brevet!

Men jag fattar iaf att dom vill ha 1300:- av mig!!!

Frågan är bara....för VAD?

Jag har precis flyttat hit...bott här i 2 veckor!


Jag förstår ingenting så imorn ska emma ringa!



Av Emma - 12 februari 2009 18:34

Jao, nu är det kväll!

Känns som att jag varit uppe ett dygn...så jäkla trött är jag!


Funderar på att ta ett varv med dammsugaren så jag inte lägger mig ner på soffan o somnar!


Vill verkligen göra något kul idag, eller bara göra något...

Imorn kanske det blir tjejkväll med tacos o så, eller blir det nästa fredag!

Nästa skulle passa mig bättre för imorn har jag tvätt-tid 17-22 :/


Ne ett varv med sugbritt nu!

Av Emma - 12 februari 2009 11:59

Nej det är verkligen inte okej att sova i 11 timmar!


Känner mig helt tom i huvudet nu....ska gå o göra vid mig lite sen ska jag åka med mamma ner till byn!

Borde ta tag i vissa saker med....men jag orkar inte, orkar verkligen inte ta tag i jobbiga saker just nu!

Har knappt haft tid o känna efter på sistone....men nu kommer allt på en samma gång....alla tankar o känslor bara väller över :(


Jag har en prioritet just nu!

Skaffa ett jobb....något att göra, en mening med livet!

Finns inget annat som kan få mig att må bra, så nu tänker jag lägga all energi på det!


Nu ska jag göra vid vid mig!

So long!

Av Emma - 12 februari 2009 00:03

Japp, snart orkar emma inte hålla ögonen öppna längre :p

Ska alltså kasta in handuken snart...borde gjort det för ett tag sen men ville kolla på NCIS....tragiskt nog är det samma avsnitt som igår :(


Hoppas verkligen att penicillinen funkar denna gången, är bihålorna som gör att jag är och varit så fruktansvärt trött den senaste tiden!

Varit sömning hela dagarna, somnat på soffan så fort jag lagt mig ner nästan o inte ens hunnit öppna boken när jag lagt mig i sängen :p

Var ett s.k öronbarn när jag va liten, hade öroninflamation 2 ggr i månaden ungefär under en ganska lång tid, vilket har gjort hörslen på mitt vänstra öra mkt nersatt men ändå ok *enligt mig* eftersom jag lärt mig leva med det :p

Men läste en ganska intressant sak idag, dom som haft det så får ofta problem med bihålorna i vuxen ålder!

Där har vi förklaringen till allt....ingen som sagt något om det alla dom gånger jag vatt på sjukhuset för bihålorna!

Men det va en ganska given förklaring för det dom skrivit stämde verkligen :p


Vikit tvätten o lagt in den nu ikväll iaf!

Bättre sent än aldrig ;)

Den har stått o skräpat i sovrummet sen i lördags ;p

Börjar arta sig riktigt här nu, bara tavlor, en byrå och spegel som fattas nu :p

Kan hända att det får hamna en ny tv och så här också....om det inte är fel på antennuttaget så är det defenetivt tv´n :/

Gynnar inte min ekonomi alls just nu, spec inte eftersom jag tänkt skaffa mig en ny dator framåt sommaren...kanske får omprioritera nu :(

Vi får se hur det blir!


Titta lite tv nu, sen sova :)

Go natt!


Ovido - Quiz & Flashcards